2017. december 25., hétfő

RP

Az év utolsó napjaiban aktívabban tudtam mozogni a környéken... Lesz majd ezekről egy összefoglaló bejegyzés, de most kiemelnék egyet külön is..
A szokásos kavicsbányatavakra látogattam ki 23-ikán. Egy ideje nem jutottam el ide, szóval mindenképpen aktuálisnak éreztem, hogy az év végén megtiszteljem kitüntetett figyelmemmel a placcot, ami sok élményt adott már nekem röpke másfél-két év alatt.
Ezúttal egyedül vágtam neki a felhős, komor időben az útnak.
Nem volt iszonyatosan sok madár, sőt... de azért a kerceréce+nagy bukó kombó megdobta a kedvemet és a napomat is.
Képekben:




 Hattyúk tava 2017 decemberi feldolgozás. :) Az egyik tórendszeren 38, a másikon 11 bütykös hattyút számoltam. Nagy valószínűséggel köztük volt az itt fészkelő család is... Ejj, de jó volna itt hattyútgyűrűzni.... (CYGOLO)

 Barátrécék kis csapata. Tőkések mellett belőlük volt a legtöbb itt. (AYTFER)

 Három kerceréce a négyből. Nekem itt extra. (BUCCLA)

 Nagy bukó pár. (MERMER)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése